neděle 9. února 2014

Recenze - Maybelline řasenka 'Rocket Volume'

Ahoj lidi,všichni určitě znáte tuhle řasenku,jmenuje se 'rocket volume' a je od značky maybelline.Všichni si jí chválí jak dělá dobré řasy a tak,ale..no první dojem u ní byl pozitivní,připadala mi dobrá,protože řasy se u ní tak nelepí.Ale jestli je chcete mít husté,dlouhé a víc jako kdyby 'nahoru' tak bych vám tuto řasenku nedoporučovala.Mě příjde taková hrozně tvrdá a bolí mě po ní řasy.Trvá mi to strašně dlouho než udělám tolik vrstev abych měla konečně dobré řasy.Tuto řasenku mám asi 3 měsíce,ale vyměnila jsem ji za skandaleyes,měla jsem všechny druhy - zelenou,retro černou a pak tu oranžovou.Ta zelená mi vyhovovala nejvíc.

 

Má strašně dobrý štěteček a takové skvělé řasy udělá hned.Já sem se vždycky spoléhala na Maybellin,ale změnila jsem názor u této řasenky.Nevím jak vyhovuje vám,ale na mě je moc tvrdá,Skandaleyes dělá o 60% o mnoho lepší řasy než Rocketka. 


jestli chcete někdo follow to follow napište mi na email nebo tady:)
Ahoj:)



14 komentářů:

  1. Tuhle řasenku sice nepoužívám, používá jí mamka a sestra a strašně si jí chválí ;) Děkuji ti za návštěvu mého blogu :) a klidně bych šla do toho follow to follow ;) www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze :) tuhle řasenku nemám a ani se ji nechystám kupovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,je to na tobě jestli si jí koupíš nebo ne:)

      Vymazat
  3. Túto riasenku som si kúpila a oveľa častejšie ju používam teraz keď mi zaschla, heh. Keď sa mi náhodou zlepia riasy toto je prvá pomoc! Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda,když je máš zlepené pomáhá to:)

      Vymazat
  4. Řasenky od této značky používám a mám je i docela ráda, ale tuto jsem ještě neměla. Fajn článek :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá je taková ta 'žlutá' tedka nevím přesný název,ale prodávalo se k ní i BABY LIPS,takže jí mám doma (jestli myslíš teda tu),je docela fajnová:)

      Vymazat
  5. Já tedy upřímně tuhle značku moc nemusím, raději si vyberu jiný typ řasenky, s jemnějšími štětinkami:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě,má moc tvrdé štětinky a to je na ní dost špatné:)

      Vymazat
  6. Já jsem z této řasenky dost taková zmatená. Hodně lidí si jí chválí a někteří zase nadávají. Nicméně asi budu znovu zkoušet dokud nenajdu svou stálici. :)
    Máš moc pěkný blog. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Túto špirálu priam nenávidím :D robila som na ňu tiež recenziu ale rozhodne negatívnejšiu ako je tvoja no :D Mne úplne nesadla. A to pritom špirály od Maybelline zbožňujem :) Budem rada ak si pozrieš môj blog poprípade sa pridáš k GFC :))
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je strašně tvrdá no...mimochodem máš strašně krásnej blog<3:)

      Vymazat