neděle 13. dubna 2014

focení,info,konečně nový vzhled blogu...

ahoj všichni :) konečně jsem si udělala čas na blog! vím ,že to vůbec nikdo nekomentuje ,ale je mi to fakt jedno protože vím ,že zobrazení je docela hodně a aspon někdo to čte :) ještě bych chtěla říct ,že KONEČNĚ budu mít nový design blogu ,strašně se mi ale seká ntb takže nevím jestli se mi vůbec nový vzhled nahraje ,jinak už je upravený a všechno je hotové :) jinak tenhle článek bude o focení..focení beru jako zábavu ,beru to jako odreagování od nudy apod.. (snad to někdo pochopí) ,ale dost kecání o tom co to vlastně je a vezmu to stručně ,asi před 2 týdny jsme byli s kámoškou (míšou) fotit. míša má zrcadlovku Nikon d5100 (kdybyste se někdo ptal) a touhle zrcadlovkou jsme i ty fotky fotili.krásně fotí ,ale špatně se mi s ní zaostřuje.šli jsme do pivovaru (na Vsetín) který byl už starý a říká se ,že tam straší.byla tam neskutečná zima a docela jsme se báli.šli jsme až úplně nahoru ,vůbec jsme nemysleli na to ,že se na nás třeba může zhroutit beton nebo zrovna strop (uvidíte na fotkách).pokud jste někdy viděli film lidská stonožka ,tak skoro tam to tam vypadalo. 
 






nad pivovarem byl les ,tak jsme fotili i tam:D :


to jsme se cestou nudili ,tak jsme fotili všechno co se dalo:


tenhle tam bylo asi 6x :



 tak snad se vám článek líbil ,jinak fotky neměli vypadat ''umělecky'' tak mi tady prosím nepište hejty ,byl to totiž projekt do jedné soutěže :)

                           
                                                                 
   
                                                                         Ahoj <33 :)

2 komentáře:

  1. super fotky !! :)

    btw. budeš ma späť odoberať prosím ? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju ,jo máš krásnej blog:)

    OdpovědětVymazat