sobota 8. února 2014

FIT & HEALTHY

Ahoj lidi,nevím co bych teďka k tomuhle článku měla napsat.Skrátka snažím se zhubnout (už asi půl roku,ale vždycky se na to vykašlu:D) Momentálně to moc nezanedbávám,chodím cvičit,běhám a snažím se jíst zdravě.Taky mě motivují videa z ytb,prostě takové ty motivační videa,že když chceš tak to dokážeš,never say never<3 Cvičím teda každej den podle nějaké aplikace na mobilu (jmenuje se myslím caymax - nevím:D) a ona tě docela naučí jak máš cvičit,je to docela fajn,jelikož ti to říká co máš dělat a je to myslím na 42 dní?! Jím zdravě,většinou nejím ty hnusný obědy ve škole,jelikož tam dávaj hrozně tuku,másla atd,když už tam jím tak jím pomalu a po menších kouskách a žvýkám hodně dlouho na malé kousky,když je třeba hnusný oběd tak si ho prostě odhlásím (to je logický,žejo:D),nejím moc pečivo a taky sýr do 30% tuku (když má víc tuku tak ho nejím),já hrozně miluju sýr - mohla bych ho jíst every day,jakýkoliv.Potom běhám asi půl hodiny nebo hodinu(záleží jak se mi chce),často jsem unavená takže si jen zacvičím.S kámoškou začínám chodit do sokolovny na body-style.Všichni co se snažíte zhubnout tak vám držím palce a věřím,že to dokážete:) Teď vám tu přidám pár videí,obrázků které mě motivují a tak:)


http://www.youtube.com/watch?v=Fk3FgdlMnQM
http://www.youtube.com/watch?v=sdy0_vhGPRE
http://www.youtube.com/watch?v=weHrj_PurLk

2 komentáře:

  1. Taky jsem nikdy u cvičení a u zdravého jídla nevydržela :D vždycky jsem se na to vykašlala:)ale taky to hodlám změnit :)

    OdpovědětVymazat